Last Month


Dziś nie będzie recenzji, tylko podsumowanie minionego miesiąca. To całkowicie nowy cykl na moim blogu. Listopad był dla mnie bardzo intensywny, studia pochłaniają dużo czasu, ale i tak jestem z siebie dumna, ponieważ przeczytałam sześć książek i napisałam osiem recenzji dla was. To bardzo dobry wynik. Jestem świadoma, że to dopiero początek mojej przygody z bookstagramem, blogosferą i recenzjami, przede mną jeszcze długa droga, ale nie tracę zapału. Mam nadzieję, że będzie was coraz więcej ze mną.


Przeczytane:
1.      Jeszcze jeden oddech – Paul Kalanithi
2.      Zapomniane dzieje – Mateusz Żygadło
3.      Córka handlarza jedwabiem – Dinah Jefferies
4.      Dziewczyna z dzielnicy cudów – Aneta Jadowska
5.      Przerwane życie – Bożena Helena Mazur-Nowak
6.      Lion. Droga do domu – Saroo Bierley

Łącznie: 1700 stron.

Nowości w bibliotece:
1.      Jeszcze jeden oddech – Paul Kalanithi
2.      Zapomniane dzieje – Mateusz Żygadło
3.      Przerwane życie – Bożena Helena Mazur-Nowak
4.      Piękno to bolesna rana – Eka Kurniawan
5.      Córka handlarza jedwabiem – Dinah Jefferies
6.      Dziewczyna z dzielnicy cudów – Aneta Jadowska
7.      Prawdodziejka – Susan Dennard
8.      Lion. Droga do domu – Saroo Bierley

Przy okazji mogę się pochwalić, że w listopadzie nie kupiłam ani jednej książki, nowości otrzymałam w ramach współpracy z wydawnictwami i jest to mój największy sukces minionego miesiąca. Zawsze marzyłam, aby współpracować z wydawnictwami i udało się.

Jest was coraz więcej, dlatego postanowiłam, że na moim Instagramie, @kiniabook, przynajmniej raz w miesiącu pojawi się konkurs, w którym będziecie mogli wygrać książkę. Jest mi bardzo miło widząc, że rozdania cieszą się taką popularnością. Jakie książki najbardziej by was interesowały?